Onko organisaatiosi helposti lähestyttävä Twitterissä?

Twitterin käyttö organisaation näkökulmasta on erilaista kuin henkilökohtainen twitteröinti. Molemmissa tapauksissa päivitysten takana ovat kuitenkin aina ihmiset. Kun yhteisö puhuu Twitterissä, tapahtuu se yhteisön tilin kautta, mutta ihmisen äänellä. Kuinka toimin ammattimaisesti Twitterissä ja osaanko olla oman yhteisöni uskottava edustaja? Mitä fiksu toiminta Twitterissä vaatii yhteisöltäsi? Mitä se vaatii sinulta? Entä kaikilta muilta yhteisösi jäseniltä?

Twitter on mikroblogipalvelu, jossa ollaan tyypillisesti sekä työ- että myös vapaa-ajalla. Twitter on hyvä paikka käydä keskusteluja asiakkaiden kanssa ja kirkastaa omaa brändiä. Joillakin yhteisöillä Twitter toimii myös erinomaisena asiakaspalvelun kanavana. Mikään näistä asioista ei onnistu, ellei organisaation Twitter-tilistä vastaa sellainen henkilö, joka aivan oikeasti tietää, mitä siellä tekee. Tiedätkö sinä?

Luennoitsijat

Sosiaalisen median asiantuntija Tia Härkönen kertoo tässä salamakoulutuksessa käytännössä, kuinka saat Twitteristä kaiken irti heti yhteisösi tilin perustamisesta alkaen. Tialla on vuosien kokemus monien asiakkaidensa Twitter-tilien tuloksellisesta sisällönsuunnittelusta ja päivttämisestä.

Kuinka toimin ammattimaisesti Twitterissä -koulutus

9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.30 Tervetuloa
Kai Tarkka, True-koulutus
09.35 Twitterin ABC: ”Tili pystyyn ja nopeat voitot heti kotiin! No, ei se ihan niin mene…”

  • Mistä kannattaa Twitterissä lähteä liikkelle?
  • Kuinka avaan organisaatiolleni tilin ja teen siitä houkuttelevan?
  • Kuinka saan tililleni seuraajia?

Tia Härkönen, Viestintäpalvelu Taika Oy

10.00 Ammattimainen toiminta Twitterissä: ”Ollaan pro, mutta ei olla jäykkiä ja tylsiä…”

  • Kuinka twiittaan yhteisönä käytännössä?
  • Miten keskustelen yhteisönä tuloksellisesti Twitterissä?
  • Kuinka usein twiittaan / keskustelen, jotta olen uskottava?
  • Mitä asiakkaani yhteisötililtäni odottavat?

Tia Härkönen, Viestintäpalvelu Taika Oy

Huom! Koulutukseen mahtuu vain 10 henkilöä. Ilmoittaudu siis pian!

Kuinka toimin ammattimaisesti Twitterissä -salamakoulutus sopii kaikille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille sekä jokaiselle, joka on duuninsa puolesta tekemisissä Twitterin kanssa: markkinoijille, tiedottajille, asiantuntijoille, päälliköille ja johtajille.

  • Koulutuksen teemat

  • kuinka Twitter toimii osana työelämää ja organisaation viestintää
  • miten ammattilainen toimii Twitterissä yhteisönsö osana
  • kuinka päivitän tiliäni, minkälaisella sisällöllä ja kenen kanssa keskustelen?
  • miten Twitter tukee yhteisöni muuta markkinointia ja viestintää?