Osaatko tehdä kiinnostavia sisältöjä ja hallitsetko sisältömarkkinoinnin salat?

Tuotatko sujuvaa tekstiä, sävähdyttävää kuvaa ja tunnelmallisia videoita? Kannattaako sisällöt jakaa muuallakin kuin omilla sivuilla? No kannattaa! Ota some kunnolliseen hyötykäyttöön. Tämän koulutuksen jälkeen palaat töihin freesinä ja uusia ideoita täynnä. Koulutushinta sisältää buffet-aamiaisen ja lounaan!

Sisältömarkkinointia tekevät nykyään kaikki. Toiset paremmin ja kiinnostavammin, toiset taas heikommin. Vielä eilen hyvin toimineet sisältömarkkinoinnin kikat eivät toimi enää tänään. Tulevaisuudesta nyt puhumattakaan. Päivitä oma sisältömarkkinoinnin osaamisesi vuoden 2017 tasolle!

Luennoitsijat

Sosiaalisen median asiantuntija Marja Nousiainen kertoo käytännössä, kuinka voit parantaa näkyvyyttäsi, lisätä myyntiäsi ja kasvattaa vaikuttavuuttasi somessa. Marja käy esityksessään läpi kaikki keskeisimmät sosiaalisen median sovellukset ja kertoo, kuinka niissä voi käytännössä tehdä toimivaa sisältömarkkinointia.

Toimittaja, markkinoija, tiedottaja, viestintäyrittäjä Kai Tarkalla on pitkä kokemus sisältömarkkinoinnista ja median kanssa toimimisesta. Tällä hetkellä Kai toteuttaa sisältömarkkinointia, järjestää markkinointiviestinnän koulutuksia, kirjoittaa artikkeleita ja muotoilee asiakkaidensa viestintää asiakaslähtöisemmäksi True koulutuksessa ja MASSIVE Helsinki Oy:ssä.

Sampo Leino on sisältömarkkinoinnin moniosaaja, joka työskentelee mainostoimisto MASSIVE Helsinki Oy:ssä useiden tekstiä, kuvia, videoita ja visuaalisuutta vaativien asiakasprojektien parissa.

Ohjelma

9.00 Ilmoittautuminen ja buffet-aamiainen hotellin ravintolassa
09.30 Tervetuloa
Kai Tarkka & Sampo Leino, MASSIVE Helsinki Oy
09.35 Mitä sisältömarkkinointi on ja miksi ihmeessä minun pitäisi sitä tehdä?

  • Mitä sisältömarkkinointi on ihan käytännössä
  • Sisältömarkkinointi vs. perinteinen markkinointi: sisältömarkkinoinnin hyödyt
  • Sisältömarkkinointi vs. toimituksellinen media: vellit ja puurot täysin sekaisin vai sittenkin omilla lautasillaan?
10.15 Tekstiä, kuvia ja videoita: Visuaalisuus ja huumori tehoavat aina

  • Visuaalisuus toimii aina – kuinka lisään visuaalisuutta sisältöihini helposti?
  • Huumori on vaarallinen laji: toimiiko vai eikö toimi?
  • Caseja ja esimerkkejä & kuinka vältän sudenkuopat
  • Kun aikaa on rajallisesti, optimoi some-näkyvyytesi
11.00 Huokaisutauko
11.15 Kuinka teen toimivaa sisältömarkkinointia somessa käytännössä?

  • Mikä toimii, mikä ei toimi?
  • Miten jakaa samaa viestiä useammassa palvelussa? Onnistuuko se millään?
  • Vanha some vrt. uusi some: mikä on muuttunut?

Marja Nousiainen, Viestintä Oy Tulevaisuus

12.15 Loppukeskustelu
12.30 Lounas hotellin ravintolassa
Huom! Koulutukseen mahtuu vain 15 henkilöä. Ilmoittaudu siis nyt heti!

Uudistu sisältömarkkinoijana -koulutus sopii kaikille markkinoinnin ja viestinnän kanssa tekemisissä oleville henkilöille: markkinoijille, tiedottajille, asiantuntijoille, päälliköille ja johtajille. Koulutushinta sisältää buffet-aamiaisen ja lounaan!

  • Koulutuksen teemat

  • mitä toimiva sisältömarkkinointi on ja kuinka sitä tehdään
  • minkälainen sisältömarkkinointi kiinnostaa ihmisiä ja miten se kannattaa jakaa somessa
  • lisää visuaalisuutta ja huumoria omaan sisältömarkkinointiisi