Hyötyä ja sirkushuveja

Tapahtumilla voit markkinoida omia tuotteita ja palveluja elämyksellisesti. Tapahtumat ovat myös itsessään tuotteita, joiden tehokas markkinointi vaatii omat niksinsä. Tämä koulutuspäivä tarjoaa sinulle tapahtuma-alan huippuasasiantuntijoiden parhaat vinkit ja käytännöt. Kun sinulla on tapahtumamarkkinoinnin modernit työkalut hallussa, teet aikaisempaa parempaa tulosta tapahtumillasi etkä tuhlaa aikaasi turhuuksiin.

Tupa täynnä on aina hieno asia, ainakin jos se on täynnä maksavia asiakkaita. Mutta jos sali on tulvillaan ihan vääriä ihmisiä, joista ei ole tuotteellesi, palvelullesi tai muulle asiallesi mitään iloa, on syytä vilkaista peiliin. Tämä koulutuspäivä on se peili juuri sinulle.

Luennoitsijat

Katja Jokisen luotsaama Lippupisteen digitoimisto on tapahtumamarkkinointiin erikoistunut, alansa osaajista koostuva huippuammattilaisten tiimi, jolla on käytössään digimarkkinoinnin uusimmat keinot. Tapahtuma-alan kokemusta Katja Jokiselle on karttunut niin kansainvälisten kuin kotimaisten kokousten ja tapahtumien sekä viime vuosina erityisesti konserttien myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä.

Sami Tenkanen on Bauer Median toimitusjohtaja, joka on työskennellyt 25 vuotta kaupallisessa radiossa juontajana, ohjelmapäällikkönä ja sisältöjohtajana. Sami on tehnyt / ollut tekemässä ja toteuttamassa satoja erilaisia tapahtumia, kiertuetoteutuksia, konsertteja jne. sekä tapahtumamarkkinoinnin ja tapahtumaliiketoiminnan ideointia ja käytännön toteutuksia osana radioiden johtamista.

Björn Wigforssilla on yli 20 vuoden kokemus B2B- ja B2C-markkinonnista ja -viestinnästä. Hän on toiminut freelancerina, konsulttina, johtajana suuryrityksissä ja yrittäjänä. Tällä hetkellä hän toimii Tecnotree Corporationin globaalina markkinointi- ja viestintäjohtajana. Yhdessä tiimiensä kanssa hän on tehnyt satoja pieniä ja isoja Marcoms-projekteja ympäri maailmaa. Tulokset on saatu aikaan yhdistämällä kaikki markkinointilajit tehokkaasti toisiinsa.

Taija Holm on toiminut tiedottajana / PR-päällikkönä Provinssirockissa, Tammerfesteillä, Himos Juhannuksessa, Tapsan Tahdeilla, We Love the 90’s -festivaaleilla ja kymmenissä muissa tapahtumissa sekä festivaaleilla. Lisäksi hän on ollut tekemässä tuotantoa Eppu Normaalin stadion- ja areenakeikoilla sekä ammattitapahtumissa kuten Business Battle, Musiikki & Media ja Entertainment Business Arena.

Sofia Saarikko on stand up -komiikan parissa työskentelevä kokenut tapahtumatuottaja. Hän toimii Hedberg Entertainmentin tuotantopäällikkönä ja on tuottanut satoja klubi-iltoja sekä useita kiertueita. Uransa aikana Saarikko on vastannut mm. Suomen ensimmäisen stand up -soolon tuottamisesta Hartwall Arenalle sekä Guinnessin ennätyksen saaneen kiertueen tuotannosta.

Sampo Leino on MASSIVE Helsinki Oy:n osakas ja tapahtumamarkkinoinnin asiantuntija. Sampolla on pitkä kokemus tapahtumamarkkinoinnista ja sen erilaisista käytännöistä. Hän on mm. markkinoinut useita suomalaisia ja kansainvälisiä koomikkoja Suomen Stand Up Clubin toimeksiannosta.

Johanna Tahlo työskentelee Hurja Mediassa. Hän on innostuja ja innostaja sekä somen asiantuntija, joka toteuttaa unelmiaan yrittäjänä asiakkaiden somea suunnitellen, ylläpitäen ja valmentaen.

Ohjelma

8.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
9.00 Tervetuloa
Kai Tarkka, True ja Taija Holm, ProPromotion Oy
9.05 Tapahtumamarkkinoinnin tärkeimmät työkalut
Katja Jokinen, Lippupiste Oy
10.00 Media tapahtumamarkkinoinnin tukena ja turvana
Sami Tenkanen, Bauer Media
10.45 Kahvitauko
11.00 Tapahtumat markkinoinnin työkaluina ja tuloksen tekijöinä
Björn Wigfors, CREATIVE PRO Group
12.00 Lounas
13.00 Tapahtumien toimivat mediasuhteet ja niiden onnistunut toteutus
Taija Holm, ProPromotion Oy
13.45 Stand Up, eli kuinka hyvä vitsi muuttui vakavaksi bisnekseksi
Sofia Saarikko, Hedberg Entertainment & Sampo Leino, MASSIVE Helsinki
14.30 Iltapäiväkahvi
14.45 Kuinka markkinoit tapahtumaasi ja tapahtumallasi somessa tehokkaasti?
Johanna Tahlo, Hurja Media
15.45 Loppukeskustelu ja koulutuspäivän päätös

Tapahtumamarkkinoinnin työkalut 2017 -tehopäivä on suunnattu niille tapahtumien järjestäjille ja markkinoijille, jotka haluavat saada tapahtumiinsa runsaasti yleisöä. Mieluiten juuri niitä oikeita henkilöitä, joista on hyötyä bisneksille tai joilla on intoa maksaa tapahtumaan osallistumisestaan.

  • Koulutuksessa opit

  • Tekemään tuloksellisempaa tapahtumamarkkinointia
  • Kuulet, näet ja tunnet kuinka tapahtumamarkkinoinnin gurut ovat asioita tehneet – ja menestyneet
  • Hyödyntämään uusimpia markkinointikanavia ja tekniikoita
  • Verkostoidut tehokkaasti muiden huippuasiantuntijoiden ja kollegoiden kanssa